• Головна
  • Прозорість та відкритість
  • Річний звіт

Звіт директора спеціалізованої школи І ступеня № 327 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов Стасюк Н.Є. за 2023/2024 н. р.

 0

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

 15

 

16

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

29

 

30

 

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітній процес у школі протягом 2020/2021 н. р. був спрямований на реалізацію завдань Типових освітніх програм І циклу (учнів 1 – 2-х класів) і ІІ циклу (учнів 3-х класів) під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 08.10.2019 р. № 1272), оновлених програм початкової школи для учнів 4-х класів (лист МОН України від 03.07.2018 р. №1/9-41) та на виконання вимог з урахуванням змін щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (лист МОН України від 30.03.2021 р. № 1/9-174 «Щодо оцінювання навчання учнів 3 – 4 класів закладів загальної середньої освіти».

Діяльність закладу була спрямована на:

-      створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби та технології для навчання й виховання учнів на основі педагогіки партнерства;

-      реалізацію науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій» та виховної проблеми «Створення сучасного освітнього простору для формування лідерських якостей особистості»;

-      підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної культури, зростання мотивації до особистісного зростання;

-      забезпечення збільшення частки проєктної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі;

-      реалізацію «Індивідуальної програми розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку.

У 2020/2021 н. р. у закладі функціонувало 11 класів, в яких навчалося на початок року – 358 учнів, на кінець – 358 (прибуло – 1, вибуло – 1); середня наповнюваність класів - 32,5 учні.

За результатами аналізу навчальних досягнень 2020/2021 н. р. серед учнів 4-х класів з високим рівнем закінчили 28 учнів, Похвальними листами нагороджено 22 учні. Рівень навчальних досягнень учнів 1 – 3-х класів не оцінювався.

Здійснювали педагогічний супровід освітнього процесу 33 педагогічних працівники. Всі класні керівники успішно пройшли сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». Шестеро вчителів пройшли атестацію педагогічних працівників, за результатами якої:

- 1 педагогу підтведжено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель»;

- 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель»;

- 1 педагогу підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

- 2 педагогам присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

- 1 педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» та 11 тарифний розряд керівника гуртка.

Впродовж навчального року педагогічні працівники здійснювали інформальну освіту:

-      вивчення та реалізація основних положень нормативних документів про освіту;

-      опанування Інтернет-платформ Zoom,Google Classroom, ClassDojo, LearningApps.org, Padlet, освітнього проєкту «На Урок», сервісу «Kahoot» при дистанційному навчанні;

-      проходження онлайн-курсів на освітянських платформах:

Вчитель

Відвідані конференції, семінари, тренінги, вебінари,

майстер-класи тощо

Н.Стасюк

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-        Цифрові технології для формування оцінювання НУШ;

-        Як організувати дистанційне узагальнення та підбити підсумки навчального року;

-        Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування;

-        Ментальна арифметика – ефективна методика гармонійного розвитку мозку;

-        Мотивація до навчання під час карантину;

-        «Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї;

-        Створення інклюзивного середовища в закладі освіти.

Учасник онлайн-події Державної служби якості «Чого може навчитися Україна з досвіду реформування системи освіти Фінляндії? Алгоритм написання освітньої програми» (сертифікат 15.12.2020 р.)

Учасник Всеукраїнської наукової онлайн-конференції «Міжособистісна взаємодія. Обмін досвідом» (сертифікат 11.04.2021 р.).

Участь у навчальному тренінгу «Харчова безпека в школах і садочках: підготовка до державних перевірок» (сертифікат 07.04.2021 р.).

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Завершила навчання за програмою підвищення педагогічної кваліфікації «Підготовка експертного кола до проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти з урахуванням недискримінаційного підходу» (05.02.2021 р.).

І. Боровик

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-        Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу;

-        Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей;

-        Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint;

-        Zoom-квести в навчальній та позаурочній роботі:  принципи організації та цікаві ідеї;

-        Розвиваємо креативність учнів початкової школи за допомогою сторітелінгу.

Учасник творчої групи вчителів у створення інтерактивних онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок» (сертифікат рівня Практик 18.04.2021 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-        Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (сертифікат від 10.09.2020р.);

-        Критичне мислення для освітян   (сертифікат від 23.03.2021 р.);

«Едера»

-        Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчання (сертифікат 25.10.2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 р. (понеділок)

- Воркшоп «Мистецтво запитань та рефлексії в навчанні. Основи коучингу»;

- Майстер-клас «Тьюторинг як інструмент менеджменту учнівських STEAM-проєктів».

23.03.21 (вівторок)

- Представлення програми «Лідер у мені»;

- Дискусійна панель «Навчальний процес та онлайн сервіси».

24.03.21 (середа)

- Лекція «Умови успішного навчання дітей з аутизмом молодшого шкільного віку»;

- Майстер-клас «Навчаймо через гру: інтерактиви для дітей у змішаному форматі»;

- Вебінар «Розбудова внутрішньої та зовнішньої систем забезпечення якості освіти».

25.03.21 (четвер)

- Лекція «Сертифікація: Quo Vadis?»;

- Семінар «Формувальне оцінювання та цифрові технології для його реалізації».

С. Панченко

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-            Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»;

-            Ідеї використання сайту «На Урок» під час дистанційної та традиційної роботи в класі;

-            Право вчителя: огляд важливих документів, що стосуються підвищення кваліфікації;

-            Не сертифікатами єдиними, або для чого навчатися сучасному вчителеві;

-            Онлайн-курси – сучасний інструмент підвищення кваліфікації;

-            Проєктна діяльність в арсеналі сучасного вчителя: можливості для професійного зростання;

-            Сертифікація вчителів: місія можлива;

-            Від недискримінації в освіті до протидії булінгу;

-            Самоосвіта вчителя: мінливі тенденції чи складова професійного успіху?

Всеукраїнська Інтернет-конференція «На Урок»: Підвищення кваліфікації вчителів: через самоосвіту до професійного зростання (Свідоцтво від 21.11.2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 (понеділок)

- Воркшоп «Мистецтво запитань та рефлексії в навчанні. Основи коучингу»;

- Майстер-клас «Тьюторинг як інструмент менеджменту учнівських STEAM-проєктів».

25.03.21 (четвер)

- Лекція «Сертифікація: Quo Vadis?»;

- Семінар «Формувальне оцінювання та цифрові технології для його реалізації».

Голова Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (4 клас) за напрямком «Математична галузь» (22 грудня 2020 р., 15 лютого 2021 р., 23-24 березня 2021 р.) (Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»).

Ю. Марчук

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-            Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»;

-            Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу;

-            Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей;

-            Розвиваємо креативність учнів початкової школи за допомогою сторітелінгу.

Учасник творчої групи вчителів у створенні інтерактивних онлайн- тестів освітнього проєкту «На Урок» (сертифікат рівня Практик 12.04.2021 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформі «Едера»:

- Про дистанційний та змішаний формати навчання для педагогів та керівників шкіл (сертифікат 25.10.2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 (понеділок)

- Воркшоп «Мистецтво запитань та рефлексії в навчанні. Основи коучингу»;

- Майстер-клас «Контрольна робота у форматі відеогри за допомогою сервісу Kahoot».

23.03.21 (вівторок)

- Представлення програми «Лідер у мені»;

- Майстер-клас «Розпізнавання власних потреб: турбота про себе».

24.03.21 (середа)

- Майстер-клас «Навчаймо через гру: інтерактиви для дітей у змішаному форматі».

25.03.21 (четвер)

Семінар-практикум «Методичні рекомендації щодо гри «Сокіл» («Джура») в умовах карантину».

Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

І. Кобзар

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-   Встигнути все, або Сила планування для успішного вчителя;

-   Розкриваємо секрети миттєвого зворотного зв’язку з аудиторією

     під час виступів, презентацій чи уроків;

-   Навчаємося не тільки за партою, або Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням на уроках суспільного і гуманітарного циклу;

-   Фасилітація для продуктивної групової роботи.

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-      Психологія стресу та способи боротьби з ним;

-      Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти;

-      Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень;

-      Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

-      Стартуємо до успішної школи.

«Едера»

-                 - Колошкільне дитинознавство зі Світланою Ройз.

-                 Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

О. Марущак

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-        Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»;

-        Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу;

-        Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей;

-        Розвиваємо креативність учнів початкової школи за допомогою сторітелінгу.

Пройшла онлайн-курси на платформі «Едера»:

-        Домедична допомога (сертифікат 20.09.2020 р.);

-        Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами (сертифікат 20.10.2020 р.).

Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

І. Груша

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-        Використання онлайн-тестів для підготовки і проведення інтегрованого уроку;

-        Розвиток критичного мислення учасників освітнього процесу засобами проєктного навчання;

-        Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи;

-        Практичні кейси для проведення онлайн-квестів та онлайн-уроків;

-        Інструментарій сучасного вчителя в епоху спілкування через монітор комп’ютера/смартфона.

Пройшла онлайн-курси на платформі «Едера»:

- Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчання (сертифікат 19.10.2020 р.);

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 (понеділок)

Тренінг «Контрольна робота у форматі відеогри за допомогою сервісу Kahoot!».

24.03.21 (середа)

Майстер-клас «Організація дистанційного навчання на прикладі роботи гуртка відеошкола «ArtCinema».

І. Соболєва

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-          Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу;

-          Zoom-квести в навчальній та позаурочній роботі: принципи організації та цікаві ідеї;

-          Розвиваємо креативність учнів початкової школи за допомогою сторітелінгу.

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 (понеділок)

Майстер-клас «Тьюторинг як інструмент менеджменту учнівських STEAM-проєктів».

23.03.21 (вівторок)

Представлення програми «Лідер у мені».

24.03.21 (середа)

Лекція «Умови успішного навчання дітей з аутизмом молодшого шкільного віку».

25.03.21 (четвер)

Семінар «Формувальне оцінювання та цифрові технології для його реалізації».

26.03.21 ( п’ятниця)

Лекція цифрові інструменти для організації дистанційного навчання (сервіси відеозв’язку).

Учасник вебінарів на платформі «Всеосвіта»:

-      Бренд вчителя – один з елементів сучасності;

-      Мотивація учнів шляхом власних досягнень;

-      Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах освіти;

-      П’ять головних навичок цифрового вчителя;

-      Булінг в закладі освіти: як виявити та що робити.

Учасник Міжнародного культурно-соціального проєкту «Книга добра».

Учасник Міжнародного культурно-соціального проєкту «Таємниці України для тебе»

Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

І. Клименко

Учасник вебінарів на платформі «Академія інноваційного розвитку освіти»:

-            Вебінар» Казкотерапія в роботі з дітьми та дорослими» (сертифікат15.12.2020);

-            Вебінар «СТЕМ-навчання. З чого все починається? Легко і цікаво»   (сертифікат 04.11.2020).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

22.03.21 (понеділок)

Тренінг «Створення безпечного простору для дітей у закладі освіти».

23.03.21 (вівторок)

Майстер-клас «Цінності: стратегія успіху особистості та команди».

24.03.21 (середа)

Тренінг «Академічне письмо та доброчесність як запорука успіху освітянина»

26.03.21 (п’ятниця)

Тренінг «Запобігання професійному вигоранню: відкриті діалоги».

Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

Н. Паскал

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-          Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей;

-          Розвиваємо креативність учнів початкової школи за допомогою сторітелінгу;

-                Майстер-клас «Навчаймо через гру: інтерактиви для дітей у змішаному форматі»;

-          «Розбудова внутрішньої та зовнішньої систем забезпечення якості освіти».

Учасник творчої групи вчителів у створення інтерактивних онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок»

Учасник сертифікації педагогічних працівників 2021 р.

О. Поліщук

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

- Використання онлайн-тестів під час дистанційного навчання;

- Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах.

Онлайн-курс на платформах:

«На Урок»

-        «Проєктний метод у процесі навчання» (сертифікат очікується.);

«Едера»

-  «Бери і роби. Змішане та дистанційне навчання» (сертифікат очікується);

-  «Як навчати супергероїв» (сертифіка очікується);

«Дія»

-      «Інтерактивне навчання» (сертифікат від 30.08. 2020 р.).

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі Ed-Fest

22.03.21 (понеділок)

- «Контрольна робота у форматі відеогри за допомогою сервісу Kahoot».

23.03.21 (вівторок)

- «Презентація Проєкту з фінансової грамотності від Ротарі Клуб Київ Інтернешенал»;

- «Настільні ігри як ефективний інструмент навчання».

25.03.21 (четвер)

- «Анатомія лайку. Як створити якісний контент».

Н. Кучерява

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«EdEra»

- «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (Сертифікат 24.05.2020);

- «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (Сертифікат 31.05.2020 р.)

НУШ та Вид-во «Навчальна книга – Богдан»

- «Цифрові технології у викладанні» (Сертифікат 17.03.2020 р.);

- «Упровадження нового змісту мистецької освіті в дистанційній та змішаній формах новчання на засадах НУШ» (Сертифікат 26.01.2021 р.)

- «Упровадження нового змісту інтегрованого курсу «Мистецтво» в 4 класі на засадах Нової Української Школи» (Сертифікат 19.01.2021 р.)

Прослухала вебінари на платформах:

«Всеосвіта»

- «Вплив музики на психічну діяльність дитини»;

«На Урок»

- «Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика».

І. Герасименко

Учасник вебінарів на платформі «Єдина школа»:

-          Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа»

(сертифікат 11.11.2020);

-  Як планувати та проводити онлайн-урок в системі «Єдина школа», використовуючи платформу Zoom.

Відеокурси на платформі «Єдина школа»:

-  З чого слід починати роботу в електронному журналі системи «Єдина школа»;

-  Робота зі Свідоцтвом досягнень в Електронному журналі, виставлення підсумкового оцінювання системи «Єдина школа»;

-  Як створюються додаткові колонки в електронному журналі системи «Єдина школа»;

-  Як налаштувати види оцінювання в електронному журналі системи «Єдина школа»;

-  Як видаляти додаткові і спеціальні колонки з видом оцінювання в системі «Єдина школа»;

-  Як завантажувати список тем календарно-тематичного планування в електронному журналі системи «Єдина школа»;

-  Як створювати календарно-тематичне планування вручну в електронному журналі системи «Єдина школа».

Вебінари і відеокурси:

-  Як використовувати Zoom для дистанційного онлайн-навчання;

-  Вчимося через Zoom. Як використовувати дошку повідомлень;

-  Zoom. Як провести урок та демонстрацію екрану якісно;

-  Zoom на уроці: групова робота над документом;

-  Як писати і малювати в Zoom. Чим замінити дошку на онлайн-уроці;

-  Як працювати в Kahoot. Робимо навчання динамічним і цікавим;

-  Kahoot. Як використовувати вікторини в дистанційному навчанні;

-  Нетрадиційні техніки малювання на уроках образотворчого мистецтва.

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-  Використання інтерактивних методів на уроках образотворчого мистецтва;

-  Майстерність малювати. Посібник для вчителів початкових класів з образотворчого мистецтва;

-  Використання квест-технологій на уроках образотворчого мистецтва;

-  Нетрадиційні прийоми малювання, як засіб розвитку дрібної моторики рук дітей з особливими потребами;

-  Методичні рекомендації. Творчий розвиток особистості на зразках відомих художників;

-  Методичні рекомендації «Формування абстрактного мислення в учнів засобами графіки»;

-  Ігрова діяльність на уроках образотворчого мистецтва;

-  Використання інновацій як засіб розвитку творчого потенціалу вчителя та учнів.

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності КievEdFest

23.03.21 (вівторок)

- «Навчальний процес та онлайн сервіси».

24.03.21 (середа)

- «Умови успішного навчання дітей з аутизмом молодшого шкільного віку»;

- «Навчаймо через гру: інтерактиви для дітей у змішаному форматі».

26.03.21 (п’ятниця)

- «Ініціативна молодь: як розгледіти потенціал та мотивувати до дій».

С. Кратасюк

Учасник вебінарів на платформі «На Урок»:

-          Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів;

-          Граємо і навчаємо на уроках української мови і літератури;

-                  Сервіс відеоконференцій Zoom: оновлення та лайфхаки для дистанційних уроків

Учасник творчої групи вчителів у створення інтерактивних онлайн-тестів освітнього проєкту «На урок» (сертифікат рівня Практик 06.05.2021 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-     Медіаграмотність для освітян   (сертифікат 03.04.2021 р.);                                                                                                     - Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (сертифікат 09.09.2020 р.).                                                                                                    

«Едера»

- Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами (сертифікат 16.08. 2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

23.03.21 (вівторок)

- Представлення програми «Лідер у мені»;

- Освітній тренінг «Розпізнавання власних потреб: турбота про себе».

24.03.21 (середа)

- Майстер-клас «Лідерство як воно є: прийняття інтуїтивних рішень»;

- Майстер-клас «Організація дистанційного навчання на прикладі роботи гуртка відеошкола «ArtCinema».

25.03.21 (четвер)

- Семінар-практикум «Методичні рекомендації щодо гри «Сокіл» в умовах карантину;

- Презентація «Креатив та гейміфікація в роботі з молоддю»;

- Майстерка «Анатомія лайку. Як створити якісний контент».

26.03.21 (п’ятниця)

- Лекція «Цифрові інструменти для організації дистанційного навчання (сервіси відеозв’язку)».

О. Муха

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Всеукраїнський освітній портал «Всеосвіта» - онлайн-конференція «Цікавинки у викладанні предметів початкової школи» 04.02.2021 р. (без сертифіката)

Цикл тренінгів з режисури та акторської майстерності (сертифікат 16.05.2021 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-            Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (сертифікат 18.10.2020 р.);

«Едера»

-            Домедична допомога (сертифікат 20.09.2020 р.);

-            Онлайн-курс для вчителів початкової школи (сертифікат 14.02.2021 р.);

-            Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами (сертифікат 20.09.2020 р.).

Участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності

25.03.21 р. (четвер)

Майстер-клас «Креатив та гейміфікація у роботі з молоддю».

Відеокурси:

-        Як використовувати Zoom для дистанційного онлайн-навчання;

-        Zoom. Як провести урок та демонстрацію екрану якісно;

-        Як працювати в Kahoot. Робимо навчання динамічним і цікавим;

-        Kahoot. Як використовувати вікторини в дистанційному навчанні.

В. Глаз’єва

Пройшла онлайн-курси на платформі «Едера»:

-   Права людини в освітньому    просторі   (сертифікат 20.09.2020 р.);

-  Онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл про дистанційне навчання (сертифікат   05.10.2020 р.);

-  Ключові уміння 21-го століття     (сертифікат 13.09.2020 р.).

Н. Литвиненко

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-            Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (сертифікат 12.02.2021 р.);

«Едера»

-            Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами (сертифікат 27.09.2020 р.).

В. Зименко

Вебінар «Дистанційне навчання та тестування в системі «Єдина школа» (сертифікат 11.11.2020 р.).

Пройшла онлайн-курси на платформах:

«Prometheus»

-        Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (сертифікат 12.02.2021 р.);

«Едера»

-        Домедична допомога (сертифікат 14.02.2020 р.);

-        Онлайн-курс для вчителів початкової школи (сертифікат 14.02.2021 р.).

Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами   (сертифікат 14.02.2021 р.).

                                    

Вчителі кафедри іноземних мов

Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка:

-        «Навчання англійської мови в початковій школі: підготовка до навчання в новому контексті» (24 год.);

-        «How we learn» (10 год.);

-        «TeachingGrammarCreatively» (10 год.);

-        «Методика навчання лексики на уроках англійської мови» (10 год.);

-        «Drama in English Language Teaching» (10 год.).

Інтернет-платформа «На Урок»:

-        «Комікс за 10 хвилин: онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку» (2 год.);

-        «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми протребами» (2 год.);

-        «Створення інклюзивного середовища у закладі совіти» (2 год.);

-        «Мотивація до навчання під час карантину» (2 год.).

-        BRITISH COUNCIL «English for Primary School Teachers» (20 год.).

Відповідно до річного плану школи протягом 2020/2021 н.р. адміністрацією здійснювався контроль з питань:

-      моніторинг якості надання освітніх послуг та рівня навчальних досягнень учнів з основ наук (порівняльний аналіз за семестрами);

-      аналіз виконання навчальних планів та освітніх програм.

Відповідно до вимог Нової української школи одним з напрямів самооцінювання якості освітньої діяльності закладу в 2020/2021 н. р. стало освітнє середовище – важлива умова забезпечення освітнього процесу. Оцінювалося за критеріями:

- наявність освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;

- наявність інклюзивного, розвиваючого, мотивуючого освітнього середовища (ресурсної кімнати);

- безпечність території школи та навчальних приміщень;

- дотримання санітарно-гігієнічного регламенту;

- наявність достатнього озеленення території школи;

- наявність відокремлених навчальних кабінетів, туалетних кімнат, ігрових, відповідність їх санітарному регламенту;

- наявність облаштованих спортивних та ігрових майданчиків та зон, місць для усамітнення учнів, різноманітності матеріалів та обладнання;

- розумна організація шкільного простору, наявність навчальних центрів у класних приміщеннях та меблів для різних ростових груп;

- можливість для школярів конструювати середовище під власні потреби.

Виховна мета освітнього процесу школи: виховання лідера – активної, творчої, впевненої особистості, яка вміє працювати в команді, приймати рішення, брати на себе відповідальність, з активною життєвою позицією; виховання громадянина – активного та підприємливого, який згодом забезпечить розвиток потужної держави і конкурентної економіки; виховання особистості – цілеспрямованої, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення, патріота.

Базувалися виховні завдання навчального закладу на ключових компонентах формули нової школи:

1. Дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня – у закладі створена мережа гуртків, орієнтованих саме на уподобання школярів. Всього відвідували шкільні гуртки 85 % учнів. Вихованці гуртків є постійними учасниками та переможцями районних змагань, концертних програм та шкільних виховних заходів.

2. Наскрізний процес виховання, що базується на загальнолюдських цінностях та формує цінності дитини, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність).

Система цінностей особистості розвивалася через розвиток власного ціннісного ставлення дитини:

• до суспільства і держави

- заходи до Дня захисника України – жовтень 2020 р.;

- тиждень рідної мови – листопад 2020 р.;

- заходи щодо відзначення Дня гідності і свободи – листопад 2020 р.;

- тиждень правової освіти до Всесвітнього дня захисту прав людини – грудень 2020 р.;

- відзначення Дня Збройних Сил України – грудень 2020 р.;

- відзначення Дня Соборності України – січень 2021 р.;

- відзначення річниці Революції Гідності – лютий 2021 р.;

- відзначення річниці з дня народження Л.Українки – лютий 2021 р.;

- відзначення річниці з дня народження Т.Г.Шевченка – березень 2021 р.;

- відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги – травень 2021 р.;

- відзначення Дня Європи в Україні – травень 2021 р.;

- відзначення Дня вишиванки – травень 2021 р.

• до людей

- цикл тренінгів «Протидія булінгу» – протягом І семестру;

- День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій „Не згасає свічка пам’яті” – листопад 2020 р.;

- акція «16 днів проти насильства» - листопад – грудень 2020 р.;

- виховний захід «Іде Святий Миколай» – грудень 2020 р.;

- благодійна акція з допомоги малозабезпеченим сім’ям – грудень 2020 р.;

- відзначення Дня Святого Валентина – лютий 2021 р.;

- акція пам’яті до річниці Революції Гідності – лютий 2021 р.;

- акції та проєкти в рамках шкільного руху «Доброта врятує світ»;

- тиждень винахідника – березень 2021 р.;

- проєкт до Всесвітнього дня матері – травень 2021 р.;

- заходи до Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги – травень 2021 р.;

- проєкт «Родинне свято у відеоформаті» - травень 2021 р.

• до природи

- проєкт «Осінь – остання усмішка року» - листопад 2020 р.;

- акція «Збережімо лісову красуню»;

- акція «Дерево на згадку школі»;

- екологічні акції по класах «Життя без сміття».

• до мистецтва

- арт-проєкт «Свято гарбуза» - жовтень 2020 р.;

- концертні програми для учнів школи – впродовж року;

- новорічні засівання у відеоформаті (інсценізації народних обрядів) – січень 2021 р.;

- різноманітні виставки дитячих творчих робіт – протягом року;

- підготовка та участь учнів школи у районних та міських творчих конкурсах та фестивалях;

- учні закладу є постійними глядачами музичних вистав, організованих Київським театром українського фольклору «Берегиня» та ін.

• до себе

- акції «Увага! Діти на дорозі!» – впродовж року;

- тиждень фізичної культури і спорту, присвячений Дню фізичної культури та спорту – вересень 2020 р.;

- цикл бесід та тренінгів «Як запобігти булінгу» – впродовж І семестру;

- бесіди з учнями «Як загартовувати організм» – грудень 2020 р.;

- бесіди з учнями 4-х класів «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом» – грудень 2020 р.;

- тиждень «Я – талановитий!» - квітень 2021 р.;

- інструктажі з безпечної поведінки напередодні канікул – протягом року;

- тижні безпеки життєдіяльності – протягом року.

3. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками – в закладі створена система взаємодії на засадах партнерства між педагогами, учнями та батьківською громадськістю, в якій учитель є другом, а родина залучається до побудови освітньої траєкторії дитини. Батьки є активними учасниками освітнього процесу, долучаються до організації свят, різноманітних виховних заходів, екскурсій, спільних творчих проєктів та ін. Так, батьки брали активну участь у заходах:

- свято Першого дзвоника для першокласників – 01.09.2020 р.;

- арт-проєкт «Свято гарбуза» - жовтень 2020 р.;

- відеопроєкти «День Матері», «Родинне свято»,

- свято Першокласника – 2021 р. – 27.05.2021 р.;

- випускні ранки для учнів 4-х класів – 28.05.2021 р.

Таким чином, виховний аспект навчального закладу протягом 2020/2021 навчального року був спрямований на розвиток ключових компетентностей учнів:

-           вільне спілкування державною мовою – уміння висловлювати власні думки, погляди, почуття усно та письмово, усвідомлення ролі ефективного спілкування;

-           спілкування іноземними мовами – уміння розуміти висловлене іноземною мовою, продукувати власні думки, погляди, почуття іноземною мовою, уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування;

-           соціальна та громадянська компетентності – уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів; поважати закон, дотримуватися прав людини; усіх форм поведінки, потрібної для ефективної та конструктивної участі у громадському житті;

-           обізнаність та самовираження у сфері культури (загальнокультурна грамотність) – здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва; глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до різноманіття культурного вираження інших;

-           екологічна грамотність і здорове життя– уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватись здорового способу життя;

-           ініціативність і підприємливість– уміння генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави;

-           уміння вчитися впродовж життя– здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення.

Для реалізації завдань виховного процесу у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани класних керівників, вихователів ГПД, затверджені на засіданнях методичних комісій. Планування роботи класні керівники здійснювали за розділами, що передбачають основні виховні заходи, роботу з безпеки життєдіяльності та охорони праці, роботу з батьківською громадськістю, а також індивідуальну роботу з учнями. Особливу увагу приділяли роботі зі збереження життя і здоров’я учнів, проводили інструктажі з питань охорони праці для учнів, вели записи у відповідних журналах. Планували та проводили роботу з учнями, використовуючи різноманітні нестандартні форми та методи виховання, засновані на співпраці. Також учителі у процесі роботи використовували у спілкуванні з дітьми змістовні та цікаві форми роботи: рухливі ігри на свіжому повітрі, дидактичні ігри, різноманітні конкурси; залучали дітей до спільної діяльності, що сприяє їхній соціалізації та успішному перейманню суспільного досвіду (ігри, соціальні та дослідницькі проєкти, експерименти, квести, групові завдання тощо). Учитель музичного виховання  Кучерява Н.І.  та керівник  ансамблю  сопікарів  Чаплик К.М. проводили надзвичайно плідну роботу по залученню школярів до участі у різноманітних вокальних конкурсах, фестивалях, активно працювали над популяризацією музичного мистецтва серед учнів, над підвищенням престижу навчального закладу.

На початку навчального року було створено банк даних дітей пільгових категорій, які потребують соціального захисту, складено соціальні паспорти класів, школи, вивчено стан охоплення учнів у гуртках та секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них.

Для виховання в учнів поваги до навчального закладу, ціннісного ставлення до традицій школи протягом року проведено традиційні шкільні заходи:

-           свято Першого дзвоника для першокласників – 01.09.2020 р.;

-           FriendshipDay на подвір’ї закладу – жовтень 2020 р.;

-           тиждень толерантності – листопад 2020 р.;

-           свято «Іде Святий Миколай» - грудень 2020 р.;

-           новорічні ранки для учнів (у відеоформаті та онлайн) – грудень 2020 р.;

-           новорічні засівання (у відеоформаті) – січень 2021 р.;

-           свято Матері (у відеоформаті) – травень 2021 р.;

-           родинне свято (у відеоформаті) – травень 2021 р.;

-           пізнавально-розважальний квест на подвір’ї закладу для учнів 3 – 4-х класів до Дня Європи в Україні – травень 2021 р.;

-           свято Останнього дзвоника для першокласників – 27.05.2021 р.;

-           випускні ранки для учнів 4-х класів на подвір’ї закладу – 28.05.2021 р.

Педагогічний колектив школи працює над створенням цілісної системи роботи з обдарованими дітьми, яка ґрунтуються на партнерській взаємодії вчителя та учнів, організації навчання як інтегративного процесу та включає:

-        розкриття інтелектуального потенціалу учня;

-        пошук індивідуальностей, які цікавляться знаннями з різних галузей науки і техніки, мистецтва та культури;

-        допомога у втіленні в життя дитячих планів, у розкритті здібностей та талантів;

-        розвиток здатності продукувати нові ідеї, презентувати власні винаходи;

-        надання можливості учневі відчути свою значущість, належність до наукової спільноти;

-        стимулювання пізнавальних інтересів творчої особистості;

-        виховання конкурентоспроможності особистості, здатності вірно оцінити власні можливості, перевірити рівень своїх вмінь та навичок.

Дієвість системи підтверджується результатами та досягненнями у конкурсах різних рівнів та напрямів, а саме:

-        59 учнів - І місце у X Всеукраїнській Інтернет-олімпіаді з української мови (платформа «На Урок»);

-        41 учень - І місце у X Всеукраїнській Інтернет-олімпіаді з літературного читання (платформа «На Урок»);

-        42 учні - І місце у Всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови (платформа «Всеосвіта»);

-        42 учні - І місце у Всеукраїнській дистанційній олімпіаді з літературного читання (платформа «Всеосвіта»);

-        8 учнів - І місце у Всеукраїнській дистанційній олімпіаді з природознавства (платформа «Всеосвіта»);

-        28 учнів - І місце у Всеукраїнській дистанційній олімпіаді з математики (платформа «Всеосвіта»);

-        5 учнів - ІІ місце у районному етапі ХХІ Міжнародного конкурсу знавців української мови ім П. Яцика;

-        1 учень - І місце у Всеукраїнському інклюзивному літературному конкурсі для дітей та юнацтва імені Дмитра Ружевича;

-        12 учнів - І місце у Міжнародному природничому конкурсі «Колосок»;

-        2 учні - лауреати Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник»;

-        38 учнів - лауреати Міжнародного культурно-соціального проєкту «Книга добра»;

-        1 учень - лауреат Міжнародної природознавчої гри «Геліантус»;

-        29 учнів - відмінний результат у Всеукраїнському етапі Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру – 2020»;

-        1 учень - ІІІ місце у міській Інтернет-олімпіаді з німецької мови мовно-спортивного клубу «Смайл»;

-        2 учні - лауреати І та ІІ ступеня І Всеукраїнського дистанційного фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «ЛемЦвіт»;

-        2 учні - учасники ІІ Всеукраїнського дистанційного фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «ЛемЦвіт»;

-        1 учень - учасник Всеукраїнської онлайн-виставки дитячого малюнку «Ми не нудьгуємо,     ми   мрію     малюємо»,     галерея     «Єлисаветград»,       м. Кропивницький;

-        1 учень - І місце у дистанційному Всеукраїнському конкурсі образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва «Моя квітуча Україна»;

-        1 учень - І місце у ІІІ Всеукраїнському Інтернет-конкурсі образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва «Етюдний вернісаж»;

-        1 учень - ІІ місце у конкурсі громадської організації «Кращий художник»;

-        2 учні - ІІ та ІІІ місця у Всеукраїнському конкурсі «Панорама Арт»;

-        1 учень - лауреат ІІ ступеня у Міжнародному конкурсі «Austrsia-WienMelodey 2020»;

-        1 учень - Гран прі у MultikulturellesZanzMucikKunstfestival «SterneuberOlemRhein» (Німеччина);

-        4 учні - переможці у районному конкурсі-фестивалі «В очікуванні Різдва»;

-        1 учень - переможець у районному конкурсі-виставці «Допоможемо птахам взимку»;

-        11 учнів - учасники конкурсу дитячих малюнків «Збережемо ґрунти рідної України»;

-        1 учень - лауреат ІІ ступеня InternetionalOnlineFestival (Грузія);

-        1 учень - переможець міського конкурсу «Пожежна безпека очима дітей»;

-        2 учні - переможці районного конкурсу «Збережемо первоцвіти»;

-        1 учень – І місце у Міжнародному конкурсі Multikulturelles TanzMusikKunstfestival "Sterne uber dem Rhein" («Зірки над Рейном»), Німеччина;

-        1 учень - Гран прі у Міжнародному фестивалі-конкурсі мистецтв «GrandArtFest»;

-        2 учні - учасники IVМіжнародного дистанційного дитячо-юнацького фестивалю-конкурсу народної музики «Золоте зерно»;

-        1 учень - Гран прі у Всеукраїнському конкурсі мистецтв «Україна єдина»;

-        1 учень - І місце у Міжнародному фестивалі-конкурсі «Зоряний шлях»;

-        2 учні - 2 та 3 місце у районному вокальному онлайн-конкурсі «SoloFest. Dniprovision-2021»;

-        4 учні - учасники Міжнародного багатожанрового фестивалю-конкурсу мистецтв «Я-зірка»;

-        18 учнів - учасники районного дистанційного конкурсу патріотичної пісні «Найдорожче»;

-        8 учнів - учасники Міського творчо-мистецького фестивалю «ВАТРА», присвяченого Дню пам’яті Героїв Небесної Сотні – «Вдячні за свободу»;

-        6 учнів - переможці ХХ районного онлайн-конкурсу читців поезій Т.Г.Шевченка «Єднаймо душі словом Кобзаря»;

-        1 учень - переможець у районному етапі онлайн-змагань з шахів «Кришталева тура»;

-        1 учень - ІІІ місце у міському етапі змагань.

З метою підтримки та стимулювання творчої діяльності здібних та обдарованих дітей у закладі організовувалися та проводилися предметні тижні, олімпіади, інтелектуальні марафони, конкурси, мистецькі фестивалі (в очному та онлайн-форматах).

Фінансово-господарський звіт

(з 01.01.2021 р. по 31.05.2021 р.)

Впродовж навчального року за бюджетні кошти було придбано:

№ з/п Назва товару Ціна Кількість Вартість
1. Диван 2-місний 1200х540х750мм (шкірзамінник кольоровий) сірий   2 шт.  
2. Диван 3-місний 1500х540х750мм (шкірзамінник кольоровий) сірий   1 шт.  
3. Веб-камераLogitech Web cam C920 4 423,98 1 шт. 4 423,98
4. ЛамінаторAgent LM-A4 250 MD 3 279,00 1 шт. 3 279,00
5. Щітка для підлоги LEIFHEIT 271,50 2 шт. 543,00
6. Щітка для підлоги LEIFHEIT 309,30 2 шт. 618,60
7. Ручка телескопічна LEIFHEIT 289,20 2 шт. 578,40
8. Щітка для пилу LEIFHEIT 238,20 2 шт. 476,40
9. Швабра для підлоги LEIFHEIT 634,98 4 шт. 2 539,92
10. Сіль технічна 5,88 50 кг 294,00
11. Килимок дезінфікуючий 60х90 1 134,00 1 шт. 1 134,00
12. Килимок дезінфікуючий 40х60 783,00 1 шт. 783,00
13. Килимок дезінфікуючий 50х100 1 025,10 2 шт. 2 050,20
14. Дозатор універсальний 0,5 л 384,00 6 шт. 2 304,00
15. Тримач паперових рушників (пластик білий) 444,00 5 шт. 2 220,00
16. Тримач паперових рушників (нержавіюча сталь) 1 194,00 2 шт. 2 388,00
17. Кружка 290 мл 23,46 219 шт. 5 137,74
18. Салатник, 12 см 16,14 219 шт. 3 534,66
19. Тарілка десертна, 19 см 16,14 219 шт. 3 534,66
20. Тарілка супова, 23 см 17,49 219 шт. 3 830,31
21. Набір столових приборів (столові виделки, у наборі 6 шт.) RINGEL Cassiopeia 75,83 50 компл. 3 791,50
22. Набір столових приборів (столові ложки, у наборі 6 шт.) RINGELCassiopeia 75,83 50 компл. 3 791,50
23. Набір столових приборів (чайні ложки, у наборі 6 шт.) RINGELCassiopeia 67,79 50 компл. 3 389,50
24. Миска BAGER BG-455 MIХ 50,99 7 шт. 356,93
25. Батарейки Duracell LR03 10,34 64 шт. 661,76
26. Батарейки Duracell LR06 10,34 62 шт. 641,08
27. Рушники паперові 14,52 1050 уп. 15 246,00
28. Пакети для побутового сміття 60 л 43,38 16 шт. 694,08
29. Пакети для побутового сміття 120 л 31,26 16 шт. 500,16
30. ГубкадлякухніPRO SERVICE STANDART 21,90 48 шт. 1 051,20
31. STEAM-набір тип 1 для конструювання Базовий набір   (частина 1) 6 680,00 2 шт. 13 360,00
32. STEAM-набір тип 1 для конструювання Ресурсний набір   (частина 2) 6 680,00 2 шт. 13 360,00
33. Навчальні роботи 3 500,00 3 шт. 10 500,00
34. Іграшкові музичні інструменти 2 700,00 1 компл. 2 700,00
35. Набір дидактичних карток на магнітній основі 100,00 1 шт. 100,00
36. Маска медична 0,70 3013 шт. 2 109,10
27. Антисептик «HEALER», 1000 мл 124,98 25 шт. 3 124,50
28. «HEALER Sanitizer Pro» зароматомлайму, 1000 мл 135,00 13 шт. 1 755,00
29. «HEALER Sanitizer Pro» зароматоммалини, 1000 мл 135,00 13 шт. 1 755,00
30. «HEALER Sanitizer Pro» зароматомманго, 1000 мл 135,00 13 шт. 1 755,00
31. Бладінас софт дез 73,00 25 шт. 1 825,00
32. Набір розвиваючих настільних ігор 348,00 4 шт. 1 392,00
33. Емаль ПФ-115 ULTRATONE,                   банка 2,8 кг 113,66 15 шт. 1 704,90
34. Інтер’єрна фарба для стель та стін, FLORACOLOR, 4,2 кг 62,73 5 шт. 313,65
35. Засіб для обробки кухонного обладнання BALUПРОФІ ДЕЗ (Антижир), 550 мл з тригером 54,78 25 шт. 1 369,50
36. Засіб з антимікробною дією BALUPOWERGEL1 л 63,09 25 шт. 1 577,25
37. Хлоровмісний антибактеріальний засіб BALUSUNPOWER1 л 55,72 25 шт. 1 393,00
38. Дезінфікуючий засіб для обробки поверхонь різних типів BALU ПРОФИ-ДЕЗ (Універсал) 1 л 28,17 50 шт. 1 408,50
39. Дезінфікуючий засіб ДЕЗМАРК                 300 табл., банка 1 кг 254,64 6 шт. 1 527,84
40. Дезінфікуючий засіб для миття кухонного та технологічного обладнання BALU (Посуд) 5 л 73,80 10 шт. 738,00

Аналіз організації роботи за 2020/2021 н. р. свідчить про те, що вона була керованою, планомірною і дала здебільшого позитивні результати щодо розвитку умінь, навичок, основних компетентностей та вихованості учнів, згуртованості класних колективів, зростання творчої віддачі учнів та педагогів.