МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Протягом 2019/2020 н.р. адміністрацією школи систематично здійснювався моніторинг рівня навчальних досягнень учнів.
Порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів 3 - 4-х класів
на кінець І семестру та на кінець ІІ семестру 2019/2020 н. р. (у %)
Дані моніторингу показали збільшення відсотка учнів, які на 2019/2020 н. р. мають достатній та високий рівні навчальних досягнень з предметів:
- математика на 4 %;
- українська мова на 1 %;
- англійська мова на 32 %;
- німецька мова на 22%;
- французька мова на 12%.
Така тенденція свідчить про позитивну динаміку ефективності викладання основ наук.
Головним у внутрішньошкільному контролі був моніторинг якості надання освітніх послуг, контралінг сформованості ключових компетентностей учнів та здійснення практичних заходів з підвищення рівня навчальних досягнень учнів з основ наук. Аналітичний аналіз успішності учнів дав об’єктивну оцінку результативності педагогічної роботи колективу.
Про дієвість внутрішньошкільного контролю свідчать результати навчальної діяльності учнів школи 2019/2020 н. р.
Рівень навчальних досягнень учнів за 2019/2020 н. р.
Закінчили навчальний рік:
- із високим рівнем – 83 учня (45 %);
- із достатнім рівнем – 88 учнів (48 %);
- із середнім рівнем – 11 учнів (7 %);
189 учнів 1– 2-х класів оцінювалися вербально.
Похвальними листами нагороджено 61 учнів (34%).