• Головна
  • Прозорість та відкритість
  • Моніторинг якості освіти

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

monitoring1 24

    monitoring2 24

 

 

 

 

На виконання наказів директора «Про організацію освітнього процесу у закладі в умовах воєнного стану в 2022/2023 навчальному році» № 29 від 31.08.2022 року, «Про організацію дистанційного навчання у закладі» № 58 від 01.09.2022 року освітній процес у школі відбувався за очною, дистанційною та сімейною формами навчання.

В 2022/2023 н. р. у закладі навчалося на початок року – 340 учнів, на кінець – 336 учнів (вибуло – 10, прибуло – 6).

Перевірка показала, що у закладі всі учні були охоплені навчанням, а саме:

 

Діти, які знаходилися в Києві, з них вибрали форму навчання:

Діти, які знаходилися в інших регіонах України, з них вибрали форму навчання: Діти, які знаходилися за межами України, з них вибрали форму навчання:
очна дистанційна дистанційна сімейна дистанційна сімейна
219 12 8 - 85 12
231 8 97

             Підсумкове оцінювання здійснювалося згідно положень наданих у наказі МОН України № 563 від 15.05.2023 р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні», відповідно до вимог окреслених у наказі МОН України № 813 від 13 липня 2021 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів  1-4 класів закладів загальної середньої освіти».

 

Результати моніторингу навчального поступу учнів 1–4-х класів

у 2022/2023 навчальному році

 

 

 

Клас

Українська мова Літературне     читання Математика

Я досліджую

світ

% якості % успіш. % якості % успіш. % якості % успіш. % якості % успіш.
3-А 97 100 100 100 93 100 100 100
3-Б 93 100 93 100 90 97 90 100
3-В 79 100 86 100 76 100 86 100
4-А 90 100 100 100 93 100 97 100
4-Б 71 100 97 100 78 100 87 100
4-В 88 100 91 100 85 100 94 100
Загальн показн. 86 100 94.5 100 86 100 92 100

 

 

Клас

Англійська мова Німецька мова Французька мова
% якості % успіш. % якості % успіш. % якості % успіш.
3-А 93 100 80 100 63 100
3-Б 90 100 100 100 63 100
3-В 97 100 88 100 67 100
4-А 100 100 100 100 92 100
4-Б 68 100 89 100 62 100
4-В 79 100 84 100 71 100
Загальн показн. 88 100 90 100 70

100

 

Аналіз стану сформованості ключових предметних компетентностей учнів 1-2-х класів

analiz2023 1

 

 

 Результати моніторингу якості навчальних досягнень учнів 3-4-х класів з основних предметів

rez monitor2023 1