Позаурочна діяльність
Виховна тема й напрями виховання:
Виховні заходи та завдання освітнього процесу школи спрямовані на виконання основної мети: виховання лідера – активної, творчої, впевненої особистості, яка вміє працювати в команді, приймати рішення, брати на себе відповідальність, з активною життєвою позицією; виховувати громадянина, активного і підприємливого, який згодом забезпечить розвиток потужної держави і конкурентної економіки; виховувати особистість – цілеспрямовану, усебічно розвинену, здатну до критичного мислення, патріота. Школа працює над виховною темою: «Створення сучасного освітнього простору для формування лідерських якостей особистості».
Базуються виховні завдання навчального закладу на ключових компонентах формули нової школи:
1. Дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня – у закладі створена мережа гуртків, орієнтованих саме на уподобання школярів. Всього відвідують шкільні гуртки 8а5% учнів. Вихованці гуртків є постійними учасниками та переможцями районних змагань, концертних програм та шкільних виховних заходів.
2. Наскрізний процес виховання, що базується на загальнолюдських цінностях та формує цінності дитини, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). У школі розроблено заходи і програми, які охоплюють всі напрямки виховання: національно-патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національних програм, Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої Міністерством освіти і науки України, заходи щодо зміцнення патріотизму, моральності, утвердження здорового способу життя та ін.
3. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками – в закладі створена система взаємодії на засадах партнерства між педагогами, учнями та батьківською громадськістю, в якій учитель є другом, а родина залучається до побудови освітньої траєкторії дитини. Батьки є активними учасниками освітнього процесу, долучаються до організації свят, різноманітних виховних заходів, екскурсій, спільних творчих проєктів та ін. Таким чином, виховний аспект навчального закладу спрямований на розвиток ключових компетентностей учнів. Вільне спілкування державною мовою – уміння висловлювати власні думки, погляди, почуття усно та письмово, усвідомлення ролі ефективного спілкування. Спілкування іноземними мовами – уміння розуміти висловлене іноземною мовою, продукувати власні думки, погляди, почуття іноземною мовою, уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування. Соціальна та громадянська компетентності – уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів; поважати закон, дотримуватися прав людини; усіх форм поведінки, потрібної для ефективної та конструктивної участі у громадському житті. Обізнаність та самовираження у сфері культури (загальнокультурна грамотність) – здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва; глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до різномаїття культурного вираження інших. Екологічна грамотність і здорове життя – уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватись здорового способу життя. Ініціативність і підприємливість – уміння генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Уміння вчитися впродовж життя– здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати цілі та способи їх досягнення.
Система цінностей особистості розвивається через розвиток власного ціннісного ставлення дитини:
- До суспільства та держави
- До людей
- До природи
- До мистецтва
- До себе
- Зустрічі з Героями
Національно-патріотичне виховання -
формування таких важливих особистісних рис як патріотизм, національна свідомість і народна духовність, виховання любові й поваги до української держави, її минулого й сучасного, рідної мови, народних звичаїв, традицій.
Свято зциклу„Традиції нашого народу” – „Великдень всіх нас на гостини просить” (інсценізація народних обрядів)
Could not load widget with the id 113.
Громадянське виховання -
формування у дітей поваги до Конституції України, національних символів української держави, сприяння виробленню активної життєвої позиції учнів, прагненню до здійснення громадянських дій, виховання громадянина України.
Правове виховання-
закладання основ правової культури, формування поваги до законів української держави, ознайомлення дітей з їх правами й обов’язками, профілактика насильства в сім’ї та школі, попередження правопорушень серед учнів закладу.
Розумове виховання -
це діяльність педагогів, спрямована на розвиток розумових сил і мислення учнів, інтелектуальної культури в цілому.Моральне виховання -
формування стійких моральних потреб, якостей, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участі у практичній діяльності.Трудове виховання -
це педагогічна діяльність, спрямована на формування в учнів психологічної і практичної готовності до праці в умовах ринку.Екологічне виховання -
формування культури поведінки у навколишньому середовищі, розуміння того, що людина є частиною природи і залежить від неї, розвиток екологічного світогляду, дбайливого і свідомого ставлення до природи, виховання особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ.Естетичне виховання -
формування здібностей естетично сприймати світ, формування естетичних смаків і ідеалів, розвиток творчих здібностей учнів.Фізичне виховання -
це формування способу життя людини, спрямованого на зміцнення здоров’я, загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь.Традиційні виховні заходи
Для виховання в учнів поваги до навчального закладу, ціннісного ставлення до традицій школи протягом року проводяться традиційні шкільні заходи:
• Свято Першого дзвоника;
• Пізнавально-розважальні квести;
• SchoolFamilyDay;
• GameDay;
• Фестиваль гарбузів;
• Благодійні акції та ярмарки («Ярмарок вареників», «Проводжаємо зиму з варениками та іншими смаколиками» тощо);
• Інсценізації народних обрядів в рамках проєкту „Від Романа до Йордана: святкуємо Новий рік за українськими традиціями”: «Українські вечорниці», «Миколай іде до нас», «Андріївські вечорниці», «Новорічні віншування»;
• Фестиваль ялинок (прикрашання ялинок на подвір’ї закладу);
• Інсценізації народних обрядів на свято зустрічі весни та на Великдень;
• Родинні свята;
• Акція «Дерево на згадку школі»;
• Випускні ранки для учнів 4-х класів;
• Фестиваль Весни;
• Свято Останнього дзвоника (у відеоформаті) – 29.05.2020 р.
Для виховання конкурентоспроможної особистості, здатної вірно оцінити власні можливості, перевірити рівень своїх вмінь та навичок, учні протягом навчального року брали участь у районних та міських конкурсах:
•Районні спортивні змагання;
• Всеукраїнські спортивні змагання «CoolGames» («Круті ігри»);
•Районний конкурс патріотичної пісні «Найдорожче» ;
•Районний конкурс «Свято гарбуза»;
• Міський та районний конкурси «Збережімо лісову красуню»;
• Районний та міський конкурси «Допоможемо птахам взимку»;
•Районний вокальний конкурс «Солофест»;
•Всеукраїнські, міські, районні різноманітні мистецькі онлайн-конкурси.
Позаурочна діяльність
Гурткова робота
З метою розкриття індивідуальних здібностей вихованців, розвитку творчої активності, артистизму, музичності, становлення особистісних якостей, сприяння формуванню фізичного,психічного, духовного здоров’я школярів, розвитку їх основних фізичних якостей та рухових навичок, забезпечення інтересу кожного учня до вивчення англійської мови шляхом ознайомлення з культурною спадщиною англомовних країн, їх традиціями та звичаями, життям однолітків у закладі працює 5 гуртків за напрямками:
-
фізкультурно-спортивний:
= футбол;
= загальної фізичної підготовки;
= сучасного танцю;
= спортивно-музичний «Котигорошко»;
- гуманітарний:
= англійської мови «Happy English».
Проектна діяльність
Проектна діяльність
Контакти
-
Початкова школа № 327 Дніпровського району м. Києва
- Україна, 02152, м. Київ, вул. І.Миколайчука, 9-Б
- +38 (063) 319 83 27
- 327tanya@ukr.net
- school327kyiv@ukr.net
- Про школу
- Вступ до школи
- Прозорість та відкритість
- Використання публічних коштів
- Статут
- Ліцензія
- Річний звіт
- Освітні програми
- Освітня карта Києва
- Правила поведінки
- Структура закладу освіти
- Моніторинг якості освіти
- Матеріально-технічне забезпечення
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб
- Умови доступності закладу освіти
- Мова освітнього процесу
- Плата за навчання
- Додаткові освітні послуги
- Наявність вакантних посад
- Наявність вільних місць
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Конституція України гетьмана Пилипа Орлика
- Протидія булінгу
- Дистанційне навчання
- Цифрова освіта
- Новини
- COVID-19
- Навчання в умовах воєнного стану