В спеціалізованій школі І ступеня № 327 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов відбувся конкурс читців поезії Тараса Григоровича Шевченка серед учнів 2 – 4-х класів. Цей конкурс проводиться щороку до річниці з дня народження Кобзаря та є традиційним заходом закладу.
Український народ, як і кожен народ світу, має свої святині. Однією з таких святинь, національною гордістю нашого народу є творчість Тараса Григоровича Шевченка – великого українського пророка, поета, художника.
Читати далі...
Проведенням олімпіад з іноземних мов розпочато Рік англійської мови в спеціалізованій школі І ступеня № 327 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов. 17 та 18 лютого 2016 року знавці іноземних мов мали можливість продемонструвати свій рівень володіння англійською, німецькою та французькою мовами. 60 учнів четвертих класів скористалися нагодою показати свою готовність до міжкультурного спілкування.
Читати далі...
Правила конкурсного приймання учнів до спеціалізованої школи
І ступеня № 327 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов
Умови приймання учнів до спеціалізованої школи І ступеня № 327 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов розроблені на основі Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 р. № 389 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 04.07.2003 р. № 547/7868 та Статуту школи.
Приймання учнів до 1-х класів здійснюється на основі конкурсного відбору.
Конкурсне приймання дітей, які вступають до 1-го класу, проводиться з 22 березня у формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.
Співбесіда з дитиною включає виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до навчального плану школи. Такі завдання розробляє педагогічна комісія на основі матеріалів, запропонованих центрами практичної психології і соціальної роботи (психологічними службами), та затверджує директор школи за погодженням з управлінням освіти.
Чисельність педагогічної комісії, що здійснює співбесіду з дитиною, не перевищує трьох осіб, включаючи практичного психолога. Тривалість співбесіди – до 30 хвилин.
Запис на співбесіду для вступу до 1 класу відбудеться 21 березня з 9.00
(безпосередньо у закладі або за телефоном: 550-52-77).
Розділ
Дистанційна освіта
Дистанційне навчання під час карантину – опрацьовуємо
навчальний матеріал самостійно
1 клас
Математика |
Закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10; тренуватися у складанні задач за малюнками і коротким записом; закріплювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів |
Читання |
Удосконалювати вміння читати та виконувати звуко-буквений аналіз слів |
Англійська мова |
Підручник А.В. Басіної
Закріпити теми: «Кольоровий світ», «Родинний альбом»
|
2 клас
Математика |
Вивчити таблиці множення на 3 і 4, диференційований підхід до виконання завдань – с.122 – 123, с. 129 (Збірник задач і тестових завдань з математики, 2 клас) |
Українська мова |
Опрацювати тему «Іменник», диференційований підхід до виконання вправ – с.109 - 112 |
Літературне читання |
Прочитати розділ 9 «Білі шати зими» з навчального посібника «Найкраще» |
Англійська мова |
Підручник А.В. Басіної
с.97 в.1.2; с.98-100 в.1-4,в.5( письм.); с.101-104 в. 1-5; с.105 в.1; с.106 в.1,2 (вивчити); с.107-108 в.3-7.
Activity book
с.28 в.1-3; с.29 в.4; с.31 в.1-3
|
3 клас
Математика |
Закріплювати обчислювальні навички додавання і відніманні трицифрових чисел; диференційований підхід до виконання завдань – с. 96 – 102. |
Українська мова |
Опрацювати тему «Іменник», диференційований підхід до виконання вправ – с.117 – 127. Удосконалювати навички правопису вивчених орфограм |
Літературне читання |
Прочитати розділ 8 «Мелодії зими» з навчального посібника «Найкраще» |
Англійська мова |
Підручник А.В. Басіної
Опрацювати розділ “ Kid’s Duties” с.92 в.1,2; с.93 в.3-5; с.94-95 в.6-9; с.96 в.10; с.97 “ Grammarpage”с.99 в.1-3. Виконання вправ на картках.
Activitybook
с.24 в.2,3; с. 25 в.4
|
4 клас
Математика |
Диференційований підхід до виконання завдань у зошитах для оцінювання навчальних досягнень із підготовки до ДПА |
Українська мова |
Літературне читання |
Англійська мова |
Підручник А.В. Басіної
Теми “School Computer Centre”, “Our Classroom” с.67 в.17-19; с.68 в.1-3; с.69 в.1-3; с.70 в.4
Збірник граматичних вправ с.154 в.79-82. (письмово)
Backpack
Підручник: с.36-38 в.7-12. Зошит: с.31-36
|